VT Wedding - шаблон joomla Mp3
Mobile menu
Увага! Важлива інформація

Увага! Важлива інформація

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ педагогічних працівників - 2024 Наказ МОН України від 20.10.2023 року №...

24 квітня 2024 року  в онлайн-режимі  відбувся традиційний відкритий показ «Кращі практики дошкілля»

24 квітня 2024 року в онлайн-режимі відбувся традиційний відкритий показ «Кращі практики дошкілля»

24 квітня 2024 року в онлайн-режимі відбувся традиційний відкритий показ «Кращі практики...

  • Увага! Важлива інформація

    Увага! Важлива інформація

    П'ятниця, 26 квітня 2024, 21:38
  • 26 квітня 2024 року відбулося відкрите заняття завідувача відділу української мови та літератури, мов національних меншин і зарубіжної літератури, в.о. доцента кафедри філології та гуманітарних наук Коваленко Л.В.

    26 квітня 2024 року відбулося відкрите заняття завідувача відділу української мови та літератури,...

    П'ятниця, 26 квітня 2024, 12:37
  • 25 квітня 2024 року адміністрація КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти» брали участь у другому етапі (ліга сміливих) «Всеукраїнської учнівської ліги «Здорова Україна»

    25 квітня 2024 року адміністрація КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти» брали участь у...

    П'ятниця, 26 квітня 2024, 06:02
  • Комунальний заклад вищої освіти «Вінницька академія безперервної освіти» оголошує конкурс на заміщення вакантної посади науково-педагогічних працівників

    Комунальний заклад вищої освіти «Вінницька академія безперервної освіти» оголошує конкурс на...

    Четвер, 25 квітня 2024, 12:52
  • 24 квітня 2024 року  в онлайн-режимі  відбувся традиційний відкритий показ «Кращі практики дошкілля»

    24 квітня 2024 року в онлайн-режимі відбувся традиційний відкритий показ «Кращі практики дошкілля»

    Четвер, 25 квітня 2024, 09:14

Авторські та тематичні курси 2024 рік

Фахові курси Авторські та тематичні курси Тематичні курси. Психологія (15 год) Тематичні курси. Інклюзія (15 год)

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 08.01 – 11.01 Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру Переглянути Завантажити
2 08.01 – 11.01 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
3 15.01 – 18.01 Виникнення й еволюція українства з найдавніших часів до сьогодення Переглянути Завантажити
4 15.01 – 18.01 Мовленнєва компетентність педагогічних працівників у контексті НУШ Переглянути Завантажити
5 15.01 – 18.01 Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі Переглянути Завантажити
6 15.01 – 18.01 Організація музично-ігрової діяльності з дітьми в контексті наступності дошкільної та початкової освіти за вимогами НУШ Переглянути Завантажити
7 15.01 – 18.01 Мистецтво роботи з батьками в сучасних освітніх реаліях Переглянути Завантажити
8 22.01 – 25.01 Основи ІКТ в професійній діяльності педагогічних працівників Переглянути Завантажити
9 22.01 – 25.01 Використання інноваційних методів навчання в умовах європейських інтеграційних процесів Переглянути Завантажити
10 22.01 – 25.01 Цікава фізкультура як бренд Нової української школи Переглянути Завантажити
11 22.01 – 25.01 Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ Переглянути Завантажити
12 22.01 – 25.01 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
13 29.01 – 01.02 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі сучасного закладу освіти Переглянути Завантажити
14 29.01 – 01.02 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Переглянути Завантажити
15 29.01 – 01.02 Імідж педагога: від стереотипів до інновацій Переглянути Завантажити
16 29.01 – 01.02 Мовленнєва компетентність педагогічних працівників у контексті НУШ Переглянути Завантажити
17 29.01 – 01.02 Удосконалення мовленнєвої компетентності вчителя в освітньому просторі НУШ Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Наказ Свідоцтва
1 05.02 – 08.02 Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу: розвиток стресостійкості, емоційної компетентності Переглянути Завантажити
2 05.02 – 08.02 Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як основа його професійного вдосконалення Переглянути Завантажити
3 05.02 – 08.02 Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу Переглянути Завантажити
4 05.02 – 08.02 Класний керівник в сучасних освітніх реаліях Переглянути Завантажити
5 05.02 – 08.02 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
6 12.02 – 15.02 Впровадження steam-освіти у викладання шкільних дисциплін на засадах екологічної естетики Переглянути Завантажити
7 12.02 – 15.02 Цифрові інструменти сучасного педагога Переглянути Завантажити
8 12.02 – 15.02 Цікава фізкультура як бренд Нової української школи Переглянути Завантажити
9 12.02 – 15.02 Олімпіадні задачі з інформаційних технологій (Word, Excel, PowerPoint, Access) Переглянути Завантажити
10 19.02 – 22.02 Політична та правова культура еліти України-Гетьманщини середини ХVII-ХVIII ст. Переглянути Завантажити
11 19.02 – 22.02 Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу Переглянути Завантажити
12 19.02 – 22.02 Роль керівника закладу освіти в організації психоемоційної підтримки в кризовий період Переглянути Завантажити
13 19.02 – 22.02 Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури Переглянути Завантажити
14 19.02 – 22.02 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі Переглянути Завантажити
15 19.02 – 22.02 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
16 26.02 – 29.02 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Переглянути Завантажити
17 26.02 – 29.02 Цікава фізкультура як бренд Нової української школи Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 04.03 – 07.03 Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу: розвиток стресостійкості, емоційної компетентності Переглянути Завантажити
2 04.03 – 07.03 Особливості організації освітнього середовища в контексті НУШ Переглянути Завантажити
3 04.03 – 07.03 Еколого-збалансований розвиток Вінницької області в контексті НУШ Переглянути Завантажити
4 04.03 – 07.03 Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками Переглянути Завантажити
5 04.03 – 07.03 Розвиток фахової і здоров’язбережувальної компетентностей вчителя Переглянути Завантажити
6 04.03 – 07.03 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
7 11.03 – 14.03 Сучасна історична й публіцистична література у застосуванні до курсу історії в НУШ Переглянути Завантажити
8 11.03 – 14.03 Розвиток конфліктологічної компетентності: технології посередництва, медіації в освітньому процесі Переглянути Завантажити
9 11.03 – 14.03 Ігрові технології з розвитку навичок критичного і креативного мислення в учасників освітнього процесу Переглянути Завантажити
10 11.03 – 14.03 Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі Переглянути Завантажити
11 11.03 – 14.03 Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури Переглянути Завантажити
12 11.03 – 14.03 Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями Переглянути Завантажити
13 18.03 – 21.03 Автономія закладу освіти: виклики та перспективи Переглянути Завантажити
14 18.03 – 21.03 Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії Переглянути Завантажити
15 18.03 – 21.03 Цифрові інструменти сучасного педагога Переглянути Завантажити
16 18.03 – 21.03 Комунікативна компетентність сучасного педагога: педагогічна риторика, культура мовлення, красномовство Переглянути Завантажити
17 18.03 – 21.03 Класний керівник у сучасному освітньому процесі: плекаємо стійкість Переглянути Завантажити
18 18.03 – 21.03 Організація ефективного навчання на уроках хімії Нової української школи Переглянути Завантажити
19 18.03 – 21.03 Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ Переглянути Завантажити
20 18.03 – 21.03 Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу Переглянути Завантажити
21 25.03 – 28.03 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Переглянути Завантажити
22 25.03 – 28.03 Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів/учениць до НМТ/ЗНО з української мови і літератури Переглянути Завантажити
23 25.03 – 28.03 Імплементація інноваційних методів навчання в освітній процес на уроках іноземних мов Переглянути Завантажити
24 25.03 – 28.03 Аналіз художнього літературного твору в шкільній практиці Переглянути Завантажити
25 25.03 – 28.03 Цікава фізкультура як бренд Нової української школи Переглянути Завантажити
26 25.03 – 28.03 Реалізація ідей НУШ при навчанні біології та хімії у 7 класі базової школи (2024/2025 н.р.) Переглянути Завантажити
27 25.03 – 28.03 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 01.04 – 04.04 Екологічна освіта і виховання в контексті НУШ Переглянути Завантажити
2 01.04 – 04.04 Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу Переглянути Завантажити
3 01.04 – 04.04 Педагогічна майстерня: сучасний урок технологій Переглянути Завантажити
4 01.04 – 04.04 Особливості організації освітнього середовища в контексті НУШ Переглянути Завантажити
5 01.04 – 04.04 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі Переглянути Завантажити
6 01.04 – 04.04 Особливості сучасного уроку біології в контексті НУШ: вимоги та принципи організації (2024/2025 н.р.) Переглянути Завантажити
7 08.04 – 11.04 Аспекти усного і писемного ділового мовлення. Корпоративна етика Переглянути Завантажити
8 08.04 – 11.04 Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі Переглянути Завантажити
9 08.04 – 11.04 Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури Переглянути Завантажити
10 08.04 – 11.04 Імплементація інноваційних методів навчання в освітній процес на уроках іноземних мов Переглянути Завантажити
11 08.04 – 11.04 Мистецтво роботи з батьками в сучасних освітніх реаліях Переглянути Завантажити
12 08.04 – 11.04 Організація ефективного навчання на уроках хімії у Новій українській школі Переглянути Завантажити
13 08.04 – 11.04 Елементи програмування GeoGebra Script для створення динамічних математичних моделей. Мова програмування JavaScript Переглянути Завантажити
14 08.04 – 11.04 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
15 15.04 – 18.04 Комунікативна компетентність сучасного педагога: педагогічна риторика, культура мовлення, красномовство Переглянути Завантажити
16 15.04 – 18.04 Використання інноваційних методів навчання в умовах європейських інтеграційних процесів Переглянути Завантажити
17 15.04 – 18.04 Формування цінностей та компетентностей учнів засобами словесності в контексті Концепції «Нова українська школа» Переглянути Завантажити
18 15.04 – 18.04 Цікава фізкультура як бренд Нової української школи Переглянути Завантажити
19 22.04 – 25.04 Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу: розвиток стресостійкості, емоційної компетентності Переглянути Завантажити
20 22.04 – 25.04 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Переглянути Завантажити
21 22.04 – 25.04 Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів/учениць до НМТ/ЗНО з української мови і літератури Переглянути Завантажити
22 22.04 – 25.04 Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу Переглянути Завантажити
23 22.04 – 25.04 Класний керівник в сучасних освітніх реаліях Переглянути Завантажити
24 22.04 – 25.04 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
25 29.04 – 02.05 Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями Переглянути Завантажити
26 29.04 – 02.05 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі сучасного закладу освіти Переглянути Завантажити
27 29.04 – 02.05 Основи ІКТ в професійній діяльності педагогічних працівників Переглянути Завантажити
28 29.04 – 02.05 Фізична реабілітація та здоров’язбережувальні технології: проблеми, реалії та перспективи Переглянути Завантажити
29 29.04 – 02.05 Організація ефективного навчання у Новій українській школі Переглянути Завантажити
30 29.04 – 02.05 Особливості викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в початкових класах в контексті вимог Концепції Нової української школи Переглянути Завантажити

Корисні посилання