ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ педагогічних працівників - 2024 Наказ МОН України від 20.10.2023 року №...
24 квітня 2024 року завідувач відділу дошкільної освіти КЗВО "Вінницька академія безперервної...
23 квітня 2024 року кандидат педагогічних наук, в.о. доцента кафедри психології КЗВО "Вінницька...
Комунальний заклад вищої освіти «Вінницька академія безперервної освіти» оголошує конкурс на...
Задачі ювілейного ХХХ Всеукраїнського турніру юних...
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 15.01 – 16.01 | Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти з інклюзивним навчанням | Реєструватись |
2 | 18.01 – 19.01 | Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти з інклюзивним навчанням | Реєструватись |
3 | 22.01 – 23.01 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
4 | 25.01 – 26.01 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
5 | 25.01 – 26.01 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 12.02 – 13.02 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
2 | 15.02 – 16.02 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
3 | 15.02 – 16.02 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
4 | 26.02 – 27.02 | Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти з інклюзивним навчанням | Реєструватись |
5 | 29.02 – 01.03 | Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти з інклюзивним навчанням | Реєструватись |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 07.03 – 08.03 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
2 | 21.03 – 22.03 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 08.04 – 09.04 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
2 | 11.04 – 12.04 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
3 | 18.04 – 19.04 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 13.05 – 14.05 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
2 | 16.05 – 17.05 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
3 | 16.05 – 17.05 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
4 | 23.05 – 24.05 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 03.06 – 04.06 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
2 | 06.06 – 07.06 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
3 | 17.06 – 18.06 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
4 | 20.06 – 21.06 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
4 | 27.06 – 28.06 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 02.09 – 03.09 | Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти з інклюзивним навчанням | Реєструватись |
2 | 12.09 – 13.09 | Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти з інклюзивним навчанням | Реєструватись |
3 | 19.09 – 20.09 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
4 | 23.09 – 24.09 | Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти з інклюзивним навчанням | Реєструватись |
5 | 26.09 – 27.09 | Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти з інклюзивним навчанням | Реєструватись |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 07.10 – 08.10 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
2 | 10.10 – 11.10 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
3 | 17.10 – 18.10 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 04.11 – 05.11 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
2 | 07.11 – 12.11 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
3 | 14.11 – 15.11 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 05.12 – 06.12 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |